Jak ograniczyć wydatki na higienę, ale nie stracić na jakości? Nasze porady dla firm.
Klienci często pytają nas, co zrobić, by zaoszczędzić na higienie, ale bez uszczerbku dla jakości? Choć może się to wydawać trudnym zadaniem, podpowiadamy, jak obniżyć koszty przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów czystości.
Od ponad 30 lat znajdujemy dla Klientów z różnych branż najkorzystniejsze rozwiązania, więc wiemy, jak to zrobić. Zaufaj naszemu doświadczeniu! 😎
Zacznijmy od tego, że warto szukać oszczędności, bo świadczy to o przemyślanym podejściu do biznesu i racjonalnym planowaniu budżetu. Inwestując w odpowiedni sprzęt i wybierając inteligentne rozwiązania, mamy realny wpływ na zmniejszenie kosztów.
Na początek zrób przegląd wszystkich wydatków związanych z utrzymaniem higieny i czystości w Twojej firmie, aby zidentyfikować obszary do optymalizacji. Wszak na tym polega świadome zarządzanie!💵

Decydując się na wybór produktów, dostosuj je do profilu swojej działalności. To ważne, bo różne sektory mają specyficzne wymagania dotyczące higieny i bezpieczeństwa.
Chyba wszyscy na własnej skórze nie raz, nie dwa sprawdziliśmy, że to, co tanie, w efekcie okazuje się drogie, bo wiąże się chociażby z nakładami na naprawę, o stracie czasu i nerwów nie mówiąc. Niska cena może być myląca a nieświadomy Klient łatwo ulegnie jej czarowi. Jeśli inwestować, to w coś, co sprawdzi się długoterminowo.

Dlatego zamawiaj chemię profesjonalną, która wyróżnia się znacznie wyższą skutecznością niż przeznaczona do użytku domowego chemia gospodarcza. Dzięki temu, że jest bardziej skoncentrowana, jest też wydajniejsza w użyciu. Będziesz rzadziej robić zakupy, bo taka chemia po prostu wystarczy Ci na dłużej! Korzystanie z koncentratów jest nie tylko bardziej ekonomiczne, ale też ekologiczne, ponieważ powoduje mniej odpadów.
Chemia profesjonalna nie jest uniwersalnym rozwiązaniem dla każdej branży, dlatego warto wiedzieć, czego się szuka. Kupowanie w ciemno może narazić Cię na niepotrzebną stratę pieniędzy. Umawiaj się na testy, by sprawdzić produkt przed zakupem.

Zwracaj uwagę na parametry artykułów i nie daj się zwieść pozorom. Tani papier toaletowy to krótsza rolka, a krótsza rolka to kolejne wydatki i wyższe koszty. Patrz na ilość sztuk w opakowaniu, sprawdzaj grubość, porównuj oferty – nie tylko cenę.

Jeśli widzisz, że zbyt często jesteś zmuszony kupować mydło w płynie, wybierz mydło w piance, które pomaga zmniejszać zużycie i marnotrawstwo, gdyż nie kapie niepotrzebnie. Gwarantujemy, że zobaczysz różnicę – nie tylko w portfelu!😊

Postaw na automatyczne dozowniki, które kontrolują ilość dozowanego produktu (mydło, krem, płyn do dezynfekcji, papier toaletowy, ręczniki do rąk) i wydzielają dokładnie tyle, ile potrzeba.
Monitoruj zużycie produktów, co pomoże wcześnie zidentyfikować wzrost zapotrzebowania i planować zamówienia.
Pytaj ekspertów o porady. Wybieraj do współpracy rzetelne hurtownie, w których handlowcy zorientowani są na cele Klienta, potrafią go słuchać i w efekcie zdobytej wiedzy dobrać indywidualną ofertę, udzielić niezbędnych informacji, jak używać produktu oraz po prostu służyć pomocą.


Duże hurtownie mogą sobie pozwolić na korzystne rabaty dla Klientów, dlatego bądź na bieżąco z ich ofertą, śledź promocje, kontaktuj się bezpośrednio z dostawcami. To daje szansę konkretnego wyjaśnienia potrzeb, negocjacji lepszych cen, terminów dostaw czy warunków płatności.
Zaufaj sprawdzonym markom, które są synonimem dobrej jakości (Tork, Satino by WEPA, Diversey, SC Johnson Professional, Lucart, Celtex, Vileda Professional, Procter & Gamble, Thomil Profesional, Hagleitner, Dr. Weigert, Ada Cosmetics).

Zamawiaj w dużych ilościach i większych opakowaniach, bo idą za tym niższe koszty jednostkowe, ograniczenie częstotliwości zamówień i korzyści negocjacyjne, nie mówiąc o tym, że będziesz mieć zapasy, co zapewni Ci ciągłość działania i zminimalizuje ryzyko przestojów związanych z brakiem niezbędnych artykułów.

Rzadsze uzupełnianie asortymentu prowadzi również do redukcji odpadów i zmniejszenia kosztów operacyjnych związanych choćby z wywózką śmieci.
Automatyzacja działa na Twoją korzyść! Wynajmij do swojej firmy profesjonalne roboty czyszczące, które można odpowiednio skonfigurować. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i pieniądze w dłuższej perspektywie, za sprawą zaawansowanej technologii podniesiesz jakość sprzątania i standard w swojej firmie. Inwestuj w urządzenia, które pobierają mniej energii i potrzebują mniej wody do sprzątania.


Działając według powyższych wskazówek będziesz w stanie znaleźć odpowiednie produkty dla swojej firmy a jednocześnie zaoszczędzić pieniądze, które możesz zainwestować gdzie indziej.
Potrzebujesz jeszcze więcej porad?
Służymy fachową pomocą:
🔵 KRAKÓW:
tel. (12) 659 94 49
biuro@chemitech.com.pl
🔵 WARSZAWA:
tel. (22) 762 87 86
warszawa@chemitech.com.pl
🔵 WROCŁAW:
tel. (71) 333 23 15
wroclaw@chemitech.com.pl

