aromamarketing w biurze
Aromamarketing w biurze

Zapach, który wyczuwamy od pierwszych chwil po wejściu do pomieszczenia odgrywa bardzo ważną rolę, ponieważ jest odbierany jako część wizerunku firmy. Prawidłowo dobrany zapach wpływa pozytywnie również na komfort pracy pracowników. Dlatego odpowiedni aromat użyty w pomieszczeniach firmowych, powinien być nie tylko przyjemny, lecz również starannie dobrany i dostosowany do całościowej komunikacji marketingowej danego przedsiębiorstwa. Dlaczego warto wykorzystać aromamarketing w biurze?

Aromamarketing w przedsiębiorstwie – zalety marketingu zapachowego

Aromamarketing to narzędzie oddziałujące na zmysł węchu człowieka. Wykorzystanie marketingu zapachowego w firmie ma na celu dotarcie do podświadomości klienta lub kontrahenta. Jest to możliwe poprzez aktywowanie do pracy prawej półkuli mózgu, która jest odpowiedzialna za zmysły i emocje. Działanie ma na celu stworzenie atmosfery swobody i zaufania, wywrzeć na kliencie trwałe wrażenie i wprawić w dobry nastrój. Marketing zapachowy pozwala również na budowanie pozytywnego wizerunku marki, przywiązania do niej, co umożliwia realnie wyższe wyniki sprzedażowe. Zapach może przekazywać komunikaty dotyczące wizerunku firmy (prestiż, jakość produktów lub usług, troska o klienta). Niektóre firmy tworzą własną spersonalizowaną kompozycję zapachową tzw. logo zapachowe, które trwale wiąże się z daną marką. Dzieje się tak za sprawą ogromnego wpływu zapachu na dobre samopoczucie. Odpowiednio skomponowane logo zapachowe pomaga w kształtowaniu wizerunku marki, budowaniu dobrych skojarzeń i wzbudzaniu pozytywnych emocji.

Wpływ zapachu na efektywność pracowników

W przypadku, gdy w jednym pomieszczeniu pracuje wiele osób, po pewnym czasie może pojawić się nieprzyjemny zaduch. Zły zapach wpływa negatywnie na możliwość skupienia się pracowników, a co za tym idzie, zmniejsza ich efektywność. Dlatego ważne jest, aby wybrany zapach nie był męczący, ale jednak wyczuwalny na tyle, aby zwiększyć komfort pracy pracowników. Wybierając odświeżacz powietrza do biura należy kierować się dobrem wszystkich przebywających w takim miejscu osób. Zastosowanie odpowiedniego zapachu w biurze pozytywnie wpłynie na efektywność i samopoczucie pracowników. Dodatkowo prawidłowo dobrany zapach sprawi, że biuro będzie lepiej postrzegane przez odwiedzających je klientów. Bogata oferta zapachowa Chemitech  Sp. z o.o. umożliwia dobór odpowiedniej kompozycji zapachowej do Twojego biura.  

Jakie odświeżacze powietrza wybrać do biura?

Do pomieszczeń biurowych należy wybrać zapach, który nie przytłoczy osób znajdujących się w biurze, a jednocześnie był ledwo wyczuwalny, nie narzucający się i delikatny. Odpowiednio dobrany odświeżacz powinien również delikatnie maskować nieprzyjemną woń i wprowadzać uczucie świeżości. Aromamarketing w biurze zapewnią naturalne aromaty owoców, kwiatów i neutralnych ziół. W ofercie Chemitech  Sp. z o.o. znajdą Państwo odświeżacze powietrza w aerozolu Glade by Brise. Gwarantują długotrwały efekt o wysokiej jakości. Wszystkie odświeżacze powietrza z serii Glade by Brise doskonale radzą sobie z eliminacją nieprzyjemnych zapachów. Produkty nie maskują nieprzyjemnej woni, ale usuwają ją na dobre. Szeroka gama zapachowa pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie do potrzeb pomieszczenia. W biurze świetnie sprawdzą się odświeżacze powietrza, w których skład będą wchodzić takie aromaty jak: cytrynowy, pomarańczowy, waniliowy, czy zapachy kwiatów lawendy, konwalii, czy magnolii. 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z naszymi biurami handlowymi i doradcami w celu dobrania oferty!

Dodaj komentarz

Brak komentarzy, dodaj swój..